logo

logo

wtorek, 4 sierpnia 2015

Niespodzianka :) Liebster Blog Award!





Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Pomimo tego, że czas mnie ostatnio nie rozpieszcza, wena nieco się oddaliła a pomysły kulinarne zostały zastąpione przez sposoby na ciekawe popołudnie z rodziną, okazało się, że moi czytelnicy o mnie pamiętają. Pewnego popołudnia dowiedziałam się, że mój blog został nominowany do plebiscytu Liebster Blog Award. To taka zabawa, głownie dla nowych użytkowników, w której blogerzy nominują innych blogerów, zadają im 11 pytań, co daje możliwość poznania blogera oraz zdobycia szerszego grona czytelników.
Przyjemność bycia nominowaną dałą mi Ela z bloga Salonik smaków - dziękuję Ci! To na prawdę miłe wyróżnienie :)

Poniżej postaram się odpowiedzieć na zadane mi pytania:

  1. Ulubiona potrawa? - Hmmm... Nie mam jednej ulubionej. Na pewno ryba, makaron, cukinia.. Właściwie, można by to fajnie połączyć ;)
  2. Książka, do której chętnie wracasz - "Dziennik Bridget Jones", choć staram się czytać kolejne książki, niż powtarzać te same. 
  3. Najszczęśliwszy dzień w życiu - narodziny synka :)
  4. Jaką potrawę najczęściej przygotowujesz na obiad? - Spaghetti z sosem z pomidorów i natką pietruszki
  5. Czy oglądasz programy kulinarne i jakie? - Oczywiście! Jakubiak lokalnie, ABC Gotowania, Okrasa łamie przepisy to tylko niektóre z nich. Oczywiście w sezonie "kanapowym" śledzę też Masterchefa i Top Chefa.
  6. Jakie owoce najbardziej lubisz? Latem czereśnie, arbuzy i porzeczki, zimą pomarańcze. 
  7. Jakie jedno słowo najbardziej pasuje do Ciebie? To za trudne ;) może ktoś podpowie?
  8. Ulubiony film? "Pulp Fiction", "Miasto aniołów", "Love actually"
  9. Z czego cieszysz się najbardziej?  Z każdej małej radości, jaką mogę sprawić swoim bliskim.
  10. Ulubione miejsce na wypoczynek? Wieś, las, pole.. Wszędzie tam, gdzie nie ma tłumów i zasięgu w telefonie.
  11. Ulubiony dzień tygodnia? Czwartek. Ponieważ zostaje tylko jeden poranek, kiedy trzeba wstać do pracy, najwięcej obowiązków tygodnia zostało już wykonanych, a weekend zbliża się wielkimi krokami.  

A teraz pora nominować kolejnych blogerów, którzy podzielą się, mam nadzieję, kawałkiem siebie ze swoimi czytelnikami:

Kucharka w baletkach
Healty Maniacs
Teraz Tarta
Zdrowożercy
Zielona Kuchnia
Pieprzny smaczek


Odpowiedzcie proszę, na poniższy zestaw pytań:

  1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
  2. Jak długo przymierzałeś/łaś się do blogowania?
  3. Jaki składnik jest zawsze obecny w Twojej kuchni?
  4. Bez czego nie wyobrażasz sobie uroczystej kolacji?
  5. Czy kiedykolwiek zrobiłeś/łaś własnoręcznie ciasto francuskie?
  6. Czy cierpisz na manię kupowania naczyń, zastawy, talerzyków i innych przedmiotów, które można wykorzystać do fotografowania potraw?
  7. Co najbardziej orientalnego/egzotycznego jadłeś/aś w swoim życiu?
  8. Co przygotowujesz, kiedy zjawiają się niezapowiedziani goście w dość licznej grupie?
  9. Ile czasu tygodniowo poświęcasz na blogowanie?
  10. Czy statystyka na blogu ma jakieś znaczenie?
  11. Czy masz odwagę powiedzieć: "Jestem blogerem/blogerką i jestem z siebie bardzo dumny/a"?
Zapraszam wszystkich do zabawy!

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację :) Parę dni mi to zajęło, ale proszę: http://www.chleby.info/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    Wiem, że bardzo długo się zbierałam, żeby odpowiedzieć, ale jeśli chcesz poznać moje odpowiedzi, są tutaj: http://razadobrze.blogspot.dk/2015/09/liebster-blog-award-licze-na-wasza.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za udział w zabawie! Wiem, że zajmuje to trochę czasu, ale dla mnie to jednak motywujące :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly